Мета і завдання дисципліни – Засвоєння студентами законів Гідрогазодінаміки (технічної механіки рідини і газу), їх застосування для розв’язання питань рівноваги і руху нестисливої й стисливої рідини, гідравлічних опорів, руху води в трубах і відкритих руслах. Оволодіння основами знань, які дозволять студентам вирішувати питання взаємодії рідини з гідротехнічними спорудами – морськими, річними, гідромеліоративними.  

У робочої навчальній програмі враховані наступні компетентності.

Загальні:

-         ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку спеціальності області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. 

-         ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. 

-         ЗК4. Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності. 

-         ЗК7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.  

-         ЗК9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. 

Фахові:

-         ФК1. Здатність застосовувати фізико-математичний апарат, теоретичні, розрахункові та експериментальні методи і моделі досліджень у сфері професійної діяльності. 

-         ФК2. Здатність застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасну будівельну техніку, обладнання, матеріали і конструкції. 

-         ФК4. Здатність оцінювати потреби споживачів у водних ресурсах та антропогенного навантаження на водні об’єкти. 

-         ФК5. Здатність виконувати інженерні розрахунки параметрів водних потоків та конструктивних елементів об’єктів професійної діяльності.  

-         ФК9. Здатність здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проектування об’єктів професійної діяльності.

-         ФК17. Здатність виявляти причини виникнення та негативні наслідки шкідливої дії води, застосовувати відповідні  методи захисту територій, здійснювати розрахунки та проектувати захисні споруди. 

-         ФК24. Здатність розраховувати морські та річкові гідротехнічні

-         споруди різного призначення, що проектуються на стійкість та міцність            під впливом зовнішніх природних та експлуатаційних навантажень.

Програмні результати навчання:

-         РН1. Формулювати задачі з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності. 

-         РН2. Визначати шляхи розв’язання інженерно-технічних задач у професійній діяльності, аргументовано інтерпретувати їх результати. 

-         РН3. Виконувати експериментальні дослідження руху водних потоків, оцінювати і аргументувати значимість їх результатів при проектуванні об’єктів професійної діяльності. 

-         РН15. Здійснювати гідрологічні, гідравлічні та гідротехнічні розрахунки з використанням сучасних програмних комплексів та спеціалізованих баз даних. 

-         РН16. Виявляти, узагальнювати та вирішувати проблеми, що виникають у процесі професійної діяльності, відповідати за роботу, що виконується. 

Робоча програма курсу ГІДРОГАЗОДИНАМІКА
Силабус курсу ГІДРОГАЗОДИНАМІКА