Мета і завдання дисципліни – Засвоєння студентами законів Гідрогазодінаміки (технічної механіки рідини і газу), їх застосування для розв’язання питань рівноваги і руху нестисливої й стисливої рідини, гідравлічних опорів, руху води в трубах і відкритих руслах. Оволодіння основами знань, які дозволять студентам вирішувати питання взаємодії рідини з гідротехнічними спорудами – морськими, річними, гідромеліоративними.
У робочої навчальній програмі враховані наступні компетентності.
Загальні:
- ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку спеціальності області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
- ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК4. Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності.
- ЗК7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
- ЗК9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Фахові:
- ФК1. Здатність застосовувати фізико-математичний апарат, теоретичні, розрахункові та експериментальні методи і моделі досліджень у сфері професійної діяльності.
- ФК2. Здатність застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасну будівельну техніку, обладнання, матеріали і конструкції.
- ФК4. Здатність оцінювати потреби споживачів у водних ресурсах та антропогенного навантаження на водні об’єкти.
- ФК5. Здатність виконувати інженерні розрахунки параметрів водних потоків та конструктивних елементів об’єктів професійної діяльності.
- ФК9. Здатність здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проектування об’єктів професійної діяльності.
- ФК17. Здатність виявляти причини виникнення та негативні наслідки шкідливої дії води, застосовувати відповідні методи захисту територій, здійснювати розрахунки та проектувати захисні споруди.
- ФК24. Здатність розраховувати морські та річкові гідротехнічні
- споруди різного призначення, що проектуються на стійкість та міцність під впливом зовнішніх природних та експлуатаційних навантажень.
Програмні результати навчання:
- РН1. Формулювати задачі з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності.
- РН2. Визначати шляхи розв’язання інженерно-технічних задач у професійній діяльності, аргументовано інтерпретувати їх результати.
- РН3. Виконувати експериментальні дослідження руху водних потоків, оцінювати і аргументувати значимість їх результатів при проектуванні об’єктів професійної діяльності.
- РН15. Здійснювати гідрологічні, гідравлічні та гідротехнічні розрахунки з використанням сучасних програмних комплексів та спеціалізованих баз даних.
- РН16. Виявляти, узагальнювати та вирішувати проблеми, що виникають у процесі професійної діяльності, відповідати за роботу, що виконується.
Робоча програма курсу ГІДРОГАЗОДИНАМІКАСилабус курсу ГІДРОГАЗОДИНАМІКА
- Teacher: Савенков Володимир Миколайович