Автори курсу: доцент кафедри "Управління логістичними системами і проєктами", к.т.н. Андрієвська Віра Олександрівна та викладач цієї ж кафедри Главатських Вікторія Ігорівна.
Рецензент: зав. кафедрою "Управління логістичними системами і проєктами", д. е. н., професор Лапкіна Інна Олександрівна
andri-vera@ukr.net - Віра Олександрівна
vglavatskhih@gmail.com - Вікторія Ігорівна
Дистанційний курс "Системна організація процесів в проєктах транспорної інфраструктуриі" розроблено відповідно до робочої програми дисципліни, складеної на кафедрі "Управління логістичними системами і проєктами".

- Менеджер: Андрієвська Віра Олександрівна
«Економіко-математичні методи і моделі» – один з основних професійно орієнтованих курсів, який формує фахівця як економіста-аналітика, науковця-дослідника, педагога для роботи у сфері організаційного управління та економіки. Такі економісти-аналітики володіють сучасними математичними методами аналізу і прогнозування економічних ситуацій з використанням інформаційних технологій, методами управління економічними об’єктами в ринкових умовах.
Дисципліна “ Економіко-математичні методи і моделі ” взаємопов’язана з такими дисциплінами як «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Математика для економістів», «Теорія ймовірностей та математична статистика», «Дослідження операцій».
«Економіко-математичні методи і моделі» є дослідження економіко-математичних моделей та їх використання для управління морським транспортом та іншими підприємствами, економіко-виробничими та фінансовими системами на базі використання комп’ютерних систем.
- Менеджер: Лапкіна Інна Олександрівна
- Викладач: Гіріна Ольга Борисівна
Метою вивчення дисципліни «Методологія управління ризиками в прєктах» є формування у аспірантів системи теоретичних знань та практичних навичок в області управління ризиками та їх застосування в проєктній діяльності.
- Менеджер: Ковтун Тетяна Антонівна
Навчальний курс розроблений доцентами кафедри "Управління логістичними системами і проєктами" (УЛСП), к.т.н., доцентом Вірою АНДРІЄВСЬКОЮ та к.т.н., доцентом Катериною СЕМЕНЧУК до навчального плану Освітньо-наукової програми "Управління проєктами" спеціальності 073 "Менеджмент".

- Менеджер: Андрієвська Віра Олександрівна
- Менеджер: Лапкіна Інна Олександрівна
Навчальний курс розроблений завідувачем кафедри "Управління логістичними системами і проєктами" (УЛСП), д.е.н., професором І.О. Лапкіною відповідно до навчального плану Освітньо-наукової програми "Управління проєктами" спеціальності 073 "Менеджмент".

- Менеджер: Лапкіна Інна Олександрівна
Автор курсу: доцент кафедри "Управління логістичними системами і проектами", к.т.н. Прихно Юлія Євгеніївна
звортній зв'язок: prykhnojulia@gmail.com - Юлія Євгеніївна
Анотація. Дисципліна «Актуальні проблеми сучасного менеджменту» орієнтована на засвоєння здобувачами вищої освіти концептуальних моделей, методологічних підходів, принципів, прийомів, інструментів, винайдених у практиці спеціальних галузей управління, зокрема у практиці стратегічного, ситуаційного, системного, проектного, інноваційного, менеджменту. Створення нових підходів до утворення і функціонування організацій обумовлено, насамперед, формуванням нової парадигми менеджменту, заснованої на впливі турбулентного оточення.Пререквізити для вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми сучасного менеджменту»: знання з методології управління проєктами, стратегічного менеджменту, методології сучасної вищої освіти та методів наукових досліджень та планування експерименту.
Постреквізити для вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми сучасного менеджменту»: результати навчання з дисципліни можуть бути використані для підготовки кваліфікаційної роботи відповідного рівня, а також вивчення інших вибіркових дисциплін.
Метою навчальної дисципліни формування у здобувачів сучасного та актуального наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері менеджменту, гнучких методології, управління інноваціями, управління проєктами.
Завданнями, що мають бути вирішеними у процесі викладання дисципліни, є набуття здобувачами компетентностей за освітньо-професійною програмою.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК3 - Здатність працювати в міжнародному контексті.
ЗК4 - Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері менеджменту на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК):
СК1 - Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у менеджменті і дотичних до нього міждисциплінарних напрямах.
СК2 - Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, опрацьовувати наукову літературу з управління та адміністрування та ефективно використовувати нову інформацію з різних джерел.
СК3 - Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у сфері менеджменту в закладах вищої освіти.
СК4 - Здатність ініціювати, розробляти, реалізовувати та управляти науковими проєктами у менеджменті і дотичних до нього міждисциплінарних напрямах та /або складати пропозиції щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності.
Вивчення дисципліни сприяє поглибленню соціальних навичок здобувачів (Soft skills), які відповідають вимогам освітньо-професійної програми:
· здатність збирати, аналізувати й оцінювати необхідну інформацію, здатність діяти на основі етичних міркувань; (відповідно до ЗК 3);
· здатність генерувати і втілювати в життя нові ідеї, діючи соціально відповідально та свідомо; (відповідно до ЗК 4).
· здатність планувати, ставити цілі та реалізовувати їх, аналізувати складні ситуації, знаходити оптимальне рішення; (відповідно до СК1).
· здатність удосконалювати соціально-комунікативні навички, розвивати емоційний інтелект (відповідно до СК3).
· здатність до розвитку гнучкості; тактичного та стратегічного мислення; продукування та прийняття рішень; аналітичності, вміння бачити та вирішувати проблеми (відповідно до СК 4).
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні здобути:
знання про:
- зміст ключових положень сучасних концепцій, моделей і методів;
- менеджмент змін, спричинених глобалізаційними процесами;
- інтелектуалізацію економіки, формування реалій інформаційного суспільства;
- впровадження світових досягнень у галузі менеджменту у практику;
вміння:
- виявляти актуальні проблеми сучасного менеджменту та знаходити способи розв’язання шляхом продукування нових знань;
- аналізувати основні тенденції та генерувати пріоритетні напрями розвитку науки управління;
- ефективно використовувати основні положення сучасних концепцій менеджменту для подолання кризових ситуацій в організаціях;
- визначати та коректно розмежовувати сфери доцільного застосування реінжинірингу та постійного поступового вдосконалення систем менеджменту;
- використовувати теоретичні знання y науково-дослідницькій діяльності, спрямованій на вивчення, аналіз та вдосконалення систем менеджменту;.
Вивчення дисципліни передбачає здобуття програмних результатів навчання, які відповідають наступним програмним результатам за освітньо-професійної програми:
Ø РН05. - Глибоко розуміти загальні принципи та методи управлінських наук, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях у сфері менеджменту та у викладацькій практиці.
Ø РН06. - Планувати і виконувати наукові і прикладні дослідження з менеджменту та дотичних міждисциплінарних напрямів з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми; складати пропозиції щодо фінансування досліджень та/або проєктів.
Ø РН08. - Розробляти і викладати спеціальні навчальні дисципліни з менеджменту у закладах освіти.
Ø РН10. - Демонструвати лідерські якості, навички міжособистісної взаємодії, вміння працювати в команді дослідників, вирішуючи конфліктні ситуації.
Академічна доброчесність: викладання дисципліни «Актуальні проблеми сучасного менеджменту» ґрунтується на засадах академічної доброчесності, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових досягнень.
Питання академічної доброчесності регулюються Кодексом академічної доброчесності Одеського національного морського університету, що створює систему взаємовідносин здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників і допоміжного персоналу, яка поєднує освітній процес і науково-методичну роботу, обмін знаннями, впровадження інновацій, культуру і інтелектуальний розвиток усіх членів спільноти.
- Менеджер: Главатських Вікторія Ігорівна
- Менеджер: Прихно Юлія Євгеніївна
