Освітній компонент (навчальна дисципліна) Англійська мова наукового спілкування передбачає формування загальних та професійних мовленнєвих компетенцій, які забезпечують необхідну для науковця комунікативну самостійність та ефективність у сферах професійного та академічного спілкування в усній та письмовій формах, а також залучення магістрів до різних видів академічної діяльності, що активізують й розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних та комунікативних здібностей. Окрім цього, дана навчальна дисципліна сприяє становленню критичного мислення, необхідного для розуміння соціокультурних проблем та їхнього ефективного вирішення в різних професійних та академічних ситуаціях.Метою курсу є розвиток професійної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти у сфері наукового спілкування англійською мовою. Курс спрямований на формування вмінь працювати з науковими текстами, висловлювати наукові ідеї, презентувати результати досліджень та створювати наукові тексти відповідно до міжнародних академічних стандартів.

Курс охоплює такі ключові аспекти:

  • особливості структури та логіки англомовного наукового тексту;

  • жанри наукового дискурсу (анотація, тезиси, стаття, доповідь, проєкт, магістерська робота);

  • термінологічна база, понятійний апарат та лексико-граматичні особливості наукової англійської;

  • формування навичок аналізу, узагальнення та переказу результатів досліджень;

  • академічна доброчесність, зокрема питання плагіату, цитування, перифразування та написання власного тексту.

Особлива увага приділяється практиці написання англомовної анотації до магістерської роботи, а також розвитку навичок усного та письмового наукового спілкування в професійному середовищі.


Освітній компонент (навчальна дисципліна) Англійська мова наукового спілкування передбачає формування загальних та професійних мовленнєвих компетенцій, які забезпечують необхідну для науковця комунікативну самостійність та ефективність у сферах професійного та академічного спілкування в усній та письмовій формах, а також залучення магістрів до різних видів академічної діяльності, що активізують й розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних та комунікативних здібностей. Окрім цього, дана навчальна дисципліна сприяє становленню критичного мислення, необхідного для розуміння соціокультурних проблем та їхнього ефективного вирішення в різних професійних та академічних ситуаціях.Метою курсу є розвиток професійної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти у сфері наукового спілкування англійською мовою. Курс спрямований на формування вмінь працювати з науковими текстами, висловлювати наукові ідеї, презентувати результати досліджень та створювати наукові тексти відповідно до міжнародних академічних стандартів.

Курс охоплює такі ключові аспекти:

  • особливості структури та логіки англомовного наукового тексту;

  • жанри наукового дискурсу (анотація, тезиси, стаття, доповідь, проєкт, магістерська робота);

  • термінологічна база, понятійний апарат та лексико-граматичні особливості наукової англійської;

  • формування навичок аналізу, узагальнення та переказу результатів досліджень;

  • академічна доброчесність, зокрема питання плагіату, цитування, перифразування та написання власного тексту.

Особлива увага приділяється практиці написання англомовної анотації до магістерської роботи, а також розвитку навичок усного та письмового наукового спілкування в професійному середовищі.


Дисципліна “Професійна англійська мова” орієнтована на формування у здобувачів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенціій (лінгвістичної, соціолінгвістичноїі прагматичної) для забезпечення їх ефективного спілкування в академічномута професійному середовищі. 

Мета навчальної дисципліни – розвиток загальної лінгвістичної підготовки студентів:

– практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

– освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися),сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;

– пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;

– розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;

– соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися;

– соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.


Дисципліна “Англійська мова наукового спілкування” орієнтована на формування у здобувачів загальних та професійно-орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенціій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їх ефективного спілкування та ведення ділового листування в академічному та професійному середовищі. Мета навчальної дисципліни – формування необхідної комунікативної спроможності в сферах наукового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, навичок практичного володіння іноземною мовою у в обсязі тематики, обумовленої професійними потребами; оволодіння новітньою інформацією через іноземні джерела. 


Дисципліна  передбачає формування загальних та професійно-орієнтованих компетенцій, які забезпечують необхідну для науковця комунікативну самостійність та ефективність у сферах професійного та академічного спілкування.