Дисципліна «Маркетинг» забезпечує формування у здобувачів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, формування вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства, а також формування стратегічного мислення майбутніх спеціалістів з управління підприємством в умовах сучасного ринкового оточення, що швидко змінюється.

Предметом дисципліни є сучасна теорія маркетингу та її застосування в діяльності підприємства, у тому числі на підприємствах морського транспорту.

Дисципліна «Маркетинг» повинний ув'язуватися зі змістом таких дисциплін як «Менеджмент», «Основи економіки», «Статистика та ринкова аналітика», «Реклама та піар», "Управління конкурентоспроможністю".

Мета навчальної дисципліни – опанування майбутніми маркетологами теоретичними знаннями та практичними навичками щодо забезпечення успішності організації за допомогою принципів та методів маркетингу, необхідних для задоволення ринкових потреб в умовах гострої конкурентної боротьби.