Анотація курсу

Реалії сучасного бізнес-середовища, які склалися в умовах інтелектуалізації світової економіки, вимагають перегляду класичних уявлень менеджменту щодо правил ведення підприємницької діяльності, конкуренцію та ринки.

До інноваційних підприємницьких структур належать стартап проекти, що набувають все більшої популярності у всьому світі, зокрема і в Україні. Без перебільшення, стартапи можна вважати майстернями по генерації нових бізнес-ідей та їх перетворенню в високотехнологічні інноваційні продукти. Значний інтелектуальний потенціал засновників – це та ключова риса, що дозволяє стартапам при обмеженості матеріальних і фінансових ресурсів на початкових етапах розвитку створювати гідну конкуренцію великим компаніям і завойовувати ринки.

Незважаючи на складну економічну ситуацію та відсутність державної підтримки, в останні роки в Україні інтенсивно формується ринок стартап проектів. Вітчизняна екосистема стартапів набуває досвіду, нарощує експертизу та обсяги венчурного фінансування, зміцнює міжнародні зв’язки і накопичує інтелектуальний капітал. Позитивними факторами, що сприяють цим процесам є традиційно високі стандарти професійної підготовки фахівців технічних спеціальностей та швидке зростання сектору інформаційних технологій, з яким тісно пов’язана переважна більшість стартапів.

Метою курсу є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців щодо розробки та розвитку різноманітних стартапів на початковій стадії, пошуку та генерування ідей, розвиток маркетингової стратегії стартапів, організації стартапів, формування та управління командами стартапів.

Дисципліна зорієнтована на вивчення особливостей розроблення та управління стартапами, набуття вмінь і навичок щодо їх організації та формування ефективної команди з реалізації стартапів.

В результаті навчання на даному курсі, студенти отримають професійні компетентності та вміння щодо використання сучасних інструментів та технологій для розроблення і управління стартапами.

Знати:

- психологічні стимули щодо відкриття власної справи ;

- здійснити пошук успішної бізнес-ідеї;

- сформувати місію нової компанії;

- принципи побудови команди та управління нею;

- формувати комунікації з клієнтами.

Вміти:

- знаходити бізнес-ідеї та оцінювати їх;

- залучати клієнтів і постійно збільшувати продажі;

- правильно підбирати команду;

- презентувати стартап- проєкти;

- адаптувати знання про стартапи з урахуванням специфіки економічного й соціального розвитку України.