Дисципліна «Паблік рилейшнз» орієнтована на засвоєння здобувачами вищої освіти основ створення довготривалих партнерських відносин між ринковими об'єктами та громадськістю. Сучасний етап розвитку ринку ознаменувався активною заміною традиційних маркетингових підходів , відповідно яким організувати ефективну роботу підприємства, в тому числі морського транспорту, можливо лише тоді, коли цим займаються фахівці, озброєні відповідними знаннями, досвідом та навичками встановлення довготривалих успішних зв’язків між організацією і суспільством.
Такі знання потрібні менеджерам, маркетологам, комерсантам і підприємцям різних рівнів. Підготовці таких спеціалістів покликане сприяти застосування активних методів навчання: розв’язання комплексних ситуаційних завдань, кейсів, проведення ділових ігор, тестування тощо.

- Teacher: Афанасьєва Ольга Кирилівна